Miljøkoordinator

Bilde av rådgjevar og miljøkoordinator, Herdis, framfor veggen med bildekunst bakom skulen.

Miljøkoordinator skal bidra til eit positivt, trygt og godt skulemiljø. Saman med andre på skulen jobbar miljøkoordinator med førebyggande, kontaktskapande og sosialpedagogisk arbeid.

Hei!

Eg heiter Herdis og er rådgjevar og miljøkoordinator på Osterøy vgs. Eg er utdanna sjukepleiar og har bred arbeidserfaring innan helse.

Miljøkoordinator er ei nyoppretta stilling som inneheldt ulike arbeidsoppgåver, som mellom anna:

• tilrettelegging for elevaktivitetar
  • følge opp enkelt elevar og elevgrupper
  • jobbe forebyggande i samband med mobbing og rus
  • tverrfagleg samarbeid på og utanfor skulen
  • jobbe saman med elevråd og russen

Tysdag og torsdag er eg tilgjengeleg som rådgjevar.
Dersom du lurar på noko eller treng nokon å snakka med om kva som helst, ring eller send meg ei melding så avtalar vi ei tid vi kan treffes. Eg har kontor nederst i administrasjonsgangen i 1. etg.

Herdis Holmås Blake

miljøkoordinator/rådgjevar